zondag 11 maart 2012

Eerste fietstocht van 2012

Vandaag was het prachtig weer, waardoor we besloten om een tochtje met de fiets te maken.
Maar zoals al dikwijls is gebleken als Jean-Pierre me meeneemt om te fietsen, is het niet voor 10 km.
We besloten richting Nieuwpoort te fietsen en misschien zouden we doorrijden naar Koksijde.
Misschien werd al vlug zeker, het is toch maar 30 km!!! Maar dan moeten we natuurlijk nog terug ook he!
Gelukkig waren we redelijk vroeg vertrokken en zoals ik al zei, was het een prachtige dag.


 Meme was niet thuis, dus gingen we maar in de duinenabdij een tasje koffie drinken.



Het resultaat van het tochtje! 62km niet slecht he voor een eerste tochtje.


klik hier voor volledige kaart





2 opmerkingen:

  1. Sportief hoor!
    Ik moet toch ook eens een fiets aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb altijd wat moeite om te vertrekken, maar eens ik op mijn fiets zit gaat het perfect.

    BeantwoordenVerwijderen

Muts voor Emma

Op de fiets kan het soms behoorlijk fris zijn met een helm op. Vandaar deze praktische muts voor frissere dagen. Het patroon is van:  https:...