woensdag 8 oktober 2014

Doopsuiker project

Op 16 augustus is ons tweede kleinkind geboren.
Ze luister naar de naam Roos.
15-02-2012 is haar broer geboren en toen maakt ik deze doopsuiker traktatie


Op de vlag borduurde ik zijn naam een geboortedatum.

Voor het zusje Roos gaan we verder met dezelfde presentatie maar wordt toch een heel ander project
Wat gaan we maken was onze vraag en de zoektocht begon.
Eerst hadden we het plan om doosjes te vouwen. Ik had ook de idee om de deksel van de doosjes te beplakken met stof. Ik zou dit proberen met vlisofix (hiermee plakken ze applicaties op stof)

Dit werd het stofje
 En we begonnen te vouwen



 en dit werd het resultaat


De zoektocht ging verder op pinterest en toen kwam ik nog een leuk idee tegen, het idee was om een kersenpitkussentje te maken in het klein.

Ook zelf zeepjes maken stond op de agenda en dan nog liefst in de vorm van een roosje natuurlijk.

Het eindresultaat mag er wezen vind ik zelf.



 Voor de kindjes maakten we ringen, natuurlijk ook met een roosje er op.
Ook de roosjes hebben we zelf gemaakt uit fimo


En hier is dan onze Roos.











1 opmerking:

Muts voor Emma

Op de fiets kan het soms behoorlijk fris zijn met een helm op. Vandaar deze praktische muts voor frissere dagen. Het patroon is van:  https:...